Είναι ανθρωποκεντρικό. Η επικέντρωση στον τελικό χρήστη δημιουργεί την έμπνευση νέων ιδεών και διασφαλίζει ότι οι λύσεις ανταποκρίνονται σε πραγματικές ανάγκες.
Είναι συλλογικό. Οι διαδικασίες του «design» χρησιμοποιούνται ολοένα και αυξανόμενα με τέτοιο τρόπο που επιτρέπουν ομάδες σχεδιαστών και ομάδες μη σχεδιαστών να δουλέψουν μαζί για τη επίλυση σημαντικών ζητημάτων.
Και τέλος απλοποιεί. Γι’ αυτό και το πραγματικά καλό «design» μοιάζει τόσο προφανές όσο και η κοινή λογική.
Τα τέσσερα «D» του «Design» : Discover – Define – Develop – Deliver
Πρόκειται για τέσσερεις δραστηριότητες που σε πολύ γενικές γραμμές σκιαγραφούν την διαδικασία που ένας σχεδιαστής ακολουθεί και συμπτωματικά όλες οι λέξεις στην αγγλική αρχίζουν με το αρχικό γράμμα του «design», το «D».
Discover – Ερευνούν και ανακαλύπτουν τι πρόβλημα ή ανάγκη υπάρχει.
Define – Καθορίζουν την λύση και τα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει.
Develop – Η ανάπτυξη της ιδέας σε δοκιμαστικό προϊόν/υπηρεσία
Deliver – Τελική ανάπτυξη και παράδοση στον χρήστη
Τι θεωρείται καλό «design»;
Σε αυτή την ερώτηση απάντησε ο γερμανός βιομηχανικός σχεδιαστής Dieter Rams, δίνοντας 10 αρχές που πρέπει κατά τη γνώμη του, να διέπουν κάθε προϊόν σχεδιασμού. Αργότερα πολλοί από αυτούς που ασχολήθηκαν και ασχολούνται με το «design» μετονόμασαν αυτές τις 10 αρχές σε «10 εντολές».
Το καλό «design» λοιπόν οφείλει να είναι: